tisdag 12 oktober 2010

12 oktober

Engångskameran som Christian fick av C & C och H & K (kompisgänget) är nu framkallad! Det var jätteroligt att kolla igenom bilderna, tänk att det kan vara så kul att hämta ut en rulle som man helt glömt bort vad den innehåller. Mycket roligare än digitalt fotograferande. Kanske något att syssla med oftare. Mycket bra present faktiskt :) Säg till om ni vill att jag fixar kopior till er :) Här är ett urval:

 Carro (på ett café som jag inte kan komma på vilket det är). Har faktiskt inget minne alls av detta.
 Pinky och Sigge mac Kvack.
 Hos Henrik och Kristin.
 Söta Kristin, hon kämpade med locktången i god anda :) Henrik smyger sig på.

 Henrik biter av korken? Kristin gick sin väg. Undrar vart hon skulle..
Duktiga Henrik.

 Mycket spännande bild på köket här hemma, soppa och vitlöksbaguetter tycker jag mig kunna skymta.
 Plåt eller Playstation? Christian vet ej.
 Flickan med ekorren.
 "Tänk om de har kollat igenom bilderna i affären och tänker att vi är konstiga."
- Christian
 Sommarutsikt från min låtsasbalkong.
Newton och Christian framför låtsasbalkongen. Christian vet fortfarande ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar