tisdag 5 oktober 2010

5 oktober

Jättearg just nu, fick ett mail av en chef som skrev att någon sagt att jag ofta kom för sent i somras (till mitt sommarjobb inom LSSvården), och att om jag skulle bli inringd mer fick jag ändra på det. Med handen på hjärtat rörde det sig om tio min här och där vid kanske max tre tillfällen, och övrig personal kom också försent ett par gånger, det är sånt som händer herregud. Sammanlagt kanske 30 min på en sommar, som jag dessutom stannade över för att jobba in. Vad är det för nån människa som hittar på sånt om mig till chefen liksom? Känner mig så besviken. Jag skrev bara att ska det vara på det viset kan de skita i att ringa in mig fler gånger :P

Ja, nu är det bara att gaska upp sig, skoldag och annat bra väntar. Syster undrade nyss om jag vill följa med henne en vecka till Italien. Låter minst sagt som en bra idé.
Idag ska vi ha föreläsning om Homeros - spännande :)
Måste bara skynda mig så jag inte fastnar här!


2 år sedan på miniresa i Polen
Väntar på färjan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar