söndag 3 oktober 2010

Tatueringsmässan

När jag kom till tatueringsmässan fattade jag inte att jag själv skulle anmäla mig (har ju inte varit på sånt här förr). Så tre minuter innan det skulle börja sa Stina till mig att gå och anmäla mig. Sprang iväg och gjorde det och hann precis. Nio styckna tävlade i Best Realistic, och en tjej med tre porträtt på armen, gjorda av Johan från Evil Twin, vann. De såg ut att gilla min också, men framförallt var det skoj att ställa upp. Fick stå på scen och visa upp mig, prata i mick och sen bli fotad av Scandinavian tatueringstidning (minns inte exakt vad den hette). Sedan tittade jag också på Bad Reputations annorlunda och något kinky modeshow. Rolig och bra dag, även om jag var ensam hela tiden, men det gjorde inget.
Ätit hamburgare från Tusen & 2 nyss och snart ska det bli myspys med favortikaninen.

Stinas blogg har ni här:
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1645605

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar