måndag 4 oktober 2010

4 oktober

Köpte Mind.in.a.box biljetter nu! Ja, fast egentligen är det Front Line Assembly det gäller för Miab ska bara spela som förband. Front Line gillar jag inte sådär jättemkt haha. Nåväl. Sist jag såg Miab på Arvika var de sämre än förväntat och jag blev smått besviken efter mina skyhöga förväntningar. Det var skoj att se dem men herrejissanes vad fel det blev emellanåt. Det var dock deras första spelning så det kan man ju förvänta sig att allt inte kommer att gå perfekt. Hur som helst har de hunnit bli varma i kläderna skulle jag kunna tro. Ser verkligen fram emot detta! Lyssna gärna in lite på Spottan och häng på! Alla ska med!:
Mind.in.a.box – Lightforce

Här har vi honom, geniet från Mind.in.a.box.

Från Arvika 2009 (norpad från Mind.in.a.box hemsida på Myspace). Chropter och jag står längst fram i kanten av bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar