måndag 13 september 2010

13 september

Senaste tiden har jag mest samtalat med mig själv genom min blogg. Inte på ett ledsamt ensamt sätt, det har känts fint att föra fundersamma dialoger med mig själv, även om det låter lite lurt. Idag har varit bästa dagen på länge. Jag har:

Skrivit och skickat in bidrag till 2 stycken skrivtävlingar.
Tränat - sprungit 7 km, promenerat 5 km, gymmat, bastat.
Varit på bibblan och lånat böcker.
Fikat med bra musik i öronen och gott jasminete i koppen - ritat och läst.
Pluggat.

Jaha det var min lilla lista haha.
Skulle hälsat på en liten söt dvärgpudelvalp, men jag bestämde mig för att ställa in det. Jag hade bara blivit hopplöst förälskad i den och velat ta med den hem. Åh, nej, jag klarar inte säga nej till ett djur. Det hade varit alldeles för sorgligt.

Och nu är jag alltså hemma igen, det är fint väder och jag vill ut igen. Usch det är inget vidare att sitta och trycka hemma. Får komma på något bra att hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar