söndag 19 september 2010

19 september

Blev så himla förvirrad när jag skulle rösta, för Jens Holm stod inte ens med på Vänsterpartiets valsedel. Och då säger Christian att jamen var inte han miljöpartist, varpå jag blev ännu mer förvirrad. Han skulle stå som trea på listan, men tror nog att listorna ser olika ut beroende på vilken region man tillhör. Han står nog med i Stockholmstrakten. Men ändå skumt för han skulle ju ställa upp till Riksdagsvalet så det borde ju vara samma överallt kan man tycka. Äsch, det blev rätt tillslut iaf för jag skrev på blanksedel.

Sen hittade jag äntligen lite nya skor och en höstkappa, ett par tunna långärmade och annat smått och gott.
Skorna var rätt otippade för att vara jag, lite frökenaktiga. Fattas bara en pekpinne. Kanske blivit påverkad av mina stiliga kursare. Men det är väl bara på tiden att jag slutar vara så slafsigt klädd alltid :)

Newton sitter på mattan och äter hö, och jag borde verkligen plugga. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar