tisdag 7 september 2010

7 september

Har varit en lång bra skoldag. Först diskuterade vi Ahlins novell i smågrupper. Sedan hade vi en föreläsning om genrer och jag insåg att jag nog inte fattat det där med genreuppbyggnad innan :P
På rasten lade jag upp en slags schemaplanering över mina egna skrivprojekt, jag sammanfattade dem för mig själv och dela upp dem mellan veckodagarna. Lite väl pretantiöst kanske det ser ut att vara, men tror det är bra för att komma igång. Bestämde att jag ska skriva på Klara måndagar och tisdagar, Moon Parades på onsdagar och torsdagar och Farfar och pojken på fredagar och lördagar. Beroende på om jag ska till skolan eller ej blir det antingen till att skriva på morgnarna eller på kvällarna. Sedan ska jag försöka varva alltsammans med träning. Det känns inte alls fullspäckat med tanke på hur gott om tid jag kommer att ha om dagarna. Åh nu är jag trött. Bearnaisepizza har jag nog gjort mig förtjänad av! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar